Om Foreningen

Hobro Rollespilsforening blev etableret i Sebtember 2016.

Foreningen står bag den månedlige liverollespils kampagne kaldet “Staden ved Søen” – Spillet er for både børn og voksne, og finder sted i Hørby plantage ved Hobro, den 2. lørdag i hver måned.

Yderligere står foreningen bag rollespillet “Klanernes Kamp” som blev afholdt første gang i forbindelse med Mariagerfjord kommunes “Aktiv Ferie” initiativ i 2019.

Begge rollespil arrangeres af Søren Hammer med hjælp fra mange andre frivillige.

19. Hochland initiativet blev ved generalforsamlingen i 2020 en del af Hobro Rollespilsforening.

Det nye udvalg arrangerer hvert år ture til Krigslive. 19. Hochland består af både garvede og nye rollespillere.

Bliv medlem af vores Facebook gruppe og følg med i hvad der sker i foreningen. Det er også et godt sted at stille spørgsmål hvis man er ny til rollespil.

Bestyrelsesformand

Søren Hammer Sørensen